20081006, 10月期指 5423 多兩口留倉
20081006, DJ 下跌4.x%
20081007, 台指期應該直接跌停開出... 直接被斷頭老師有沒有說過,在季線之下,做空不做多,破十日線加碼空??
你沒有在聽嘛  好了  非得要繳學費才會記住嗎??
要好好記住這一天... 早就記住,應該記住,已經記住... 哈...
 
 (ps. Oct. 7, 此刻看來,國安基金護盤,台指期跳空跌1XX 點開出,隨即開低走高... 恐慌果然是可怕的... 也許是幸運... 但是操作的紀律還是要遵守 !!)
 
從1 開始,為什麼是從1 開始,因為我想我已經很幸福了... 不是從零開始... 如果我要追求的夢想是100 的話

 


      

Whole World Around/Daniel Powter
擁抱全世界

Life's been good, I can't complain so far
日子過得很舒適 目前為止無可挑剔
Designer clothes, expensive caviar
身穿名牌服飾 吃的是高檔的魚子醬
And gated homes to keep the wolves at bay
還有大門防護的住所 將狼群阻擋在外
Tinted glass to hide my guilt and shame
深色的玻璃能隱瞞我內心的罪惡與羞愧

Neon signs and vagrants at the door
閃爍的霓虹燈與門口的流浪漢
Broken values, needless, liquor stores
破碎的價值觀 冷漠 酒館裡的紙醉金迷
And won't somebody help me to believe
而沒有人幫我去相信嗎?
Help me to deny the things I see
幫我否認眼前這一切我看到的

Now whatever comes your way
此刻 不管什麼降臨在你的生命中
Sometimes you win
Sometimes you lose
有時得到  有時失去
When it all comes down you make it through
當所有都倒塌而你捱過去時

You got the whole world around
你就擁有了全世界
You got the whole world around
你就擁有了全世界

Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我 別耍賴了
Open up your heart and let me in
敞開胸懷 讓我進入你的心底

I've traveled far enough to meet my own demise
我已經旅行夠遠了  為了與自己的終點站交會
Seems like everyone I know, still
似乎每個人還是一樣
Where's the same disguise?
哪有相同的偽裝?

Take me, wake me , push me down, as long as I'm understood
帶領我 喚醒我 鞭策我 只要我被了解
Like a soldier's view from the bunkers to the towers on Park Avenue, yeah, yeah, yeah.
就像士兵的視野  從沙坑到公園大道上的高塔

Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我別耍賴了
Open up your heart and let me in
敞開胸懷 讓我進入你的心底

You got the whole world around
你就擁有了全世界
You got the whole world around
你就擁有了全世界

Something tells me not to make a scene
有個聲音告訴我別耍賴了
Ah~ open up your heart and let me in
啊 敞開胸懷 讓我進入你的心底

You got the whole world around
你就擁有了全世界
You got the whole world around
你就擁有了全世界

arrow
arrow
    全站熱搜

    shadowlord 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()